Komenda Hufca ZHP Krosno im. Jana i Stanisława Magurów

Pojedź na XI Zlot Skautów i Skautek Europy Środkowej!

Rusza rejestracja drużyn chętnych do udziału w XI Zlocie Skautów i Skautek Europy Środkowej, który odbędzie się w czasie tegorocznych wakacji na Słowacji.

 

Kiedy, jak, gdzie i za ile?
Gdzie – w rejonie Liptova na Słowacji
Kiedy – od 11 do 18 sierpnia 2012
Koszt – 630 zł na osobę
Liczba uczestników z Polski – 100 osób (10 drużyn zlotowych)

Drużyny zlotowe
Drużyny zlotowe muszą składać się z 9 uczestników w wieku 13-17 lat + 1 pełnoletni instruktor (drużynowy zlotowy).

Program
Program zlotu będzie się skupiał w 5 blokach tematycznych: woda, ziemia, powietrze, ogień i skauting. Każdy z uczestników weźmie udział w zajęciach we wszystkich blokach. Dodatkowo na terenie zlotowym zorganizowane będą inne zajęcia do dyspozycji uczestników w czasie wolnym. Jeden z dni zlotowych poświęcony jest poznawaniu kultury krajów, z których pochodzą uczestnicy zlotu – będzie to tzw. Festiwal Kultur.

Zgłoszenia i rejestracja
Jeżeli wasze środowisko jest zainteresowane wyjazdem na zlot, to:

1) Prześlijcie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zgłoszenie, które będzie zawierać następujące informacje:

Nazwa drużyny zlotowej
Środowisko
Hufiec
Chorągiew
Pełnoletni drużynowy (instruktor)
(stopień, imię, nazwisko)
Adres e-mailowy
Numer telefonu kontaktowego
Stopień znajomości języka angielskiego
Stopień znajomości innych języków

2) Zrealizujcie zadanie przedzlotowe.

Zadanie przedzlotowe:
Nakręćcie krótki film lub LibDub przedstawiający wasze środowisko i uzasadnienie, dlaczego chcecie wziąć udział w XI Zlocie Skautów i Skautek Europy Środkowej.Uwaga: językiem „urzędowym” w filmie lub LibDubie musi być język angielski! Waszą prezentację wrzućcie na youtube i razem ze zgłoszeniem prześlijcie link do niej.

Dokumenty
Niezbędne dokumenty potrzebne do zakwalifikowania drużyny do udziału w zlocie, które muszą być dostarczone do 25 marca, to:

1. zgoda komendanta hufca (chorągwi w przypadku reprezentacji chorągwianych) na udział w zlocie;

2. informacja o opłaceniu składek za I kwartał 2012 r. przez wszystkich członków drużyny;

3. pozytywna opinia chorągwianego pełnomocnika ds. zagranicznych (w przypadku gdy w danej chorągwi nie ma pełnomocnika, opinię może wydać komendant chorągwi lub członek komendy chorągwi).

Dokumenty te można wysłać jako skan lub mailem przez upoważnione osoby (komendant hufca, chorągwi, skarbnik) bezpośrednio na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Termin zgłoszeń 25 marca 2012

Wyłonienie uczestników do końca marca 2012

Wpisowe 630 zł (uczestnicy, drużynowi); pokrywa ono wpisowe na zlot oraz wyprawkę polskiego kontyngentu

Termin wpłat:
I rata – do 15 kwietnia – 330 zł
II rata – do 15 czerwca – 300 zł

Dane do wpłat: 84 2030 0045 1110 0000 0183 1990
właściciel konta:
ZHP Główna Kwatera
Konopnickiej 6
00-491 Warszawa

 

W tytule przelewu proszę umieścić słowa ZLOT SŁOWACJA i nazwę środowiska. Prosimy o wpłaty od drużyn, nie od poszczególnych uczestników. Do każdej wpłaty wystawiona będzie faktura. Jeśli faktura ma być wystawiona na inną osobę (fizyczną lub prawną) niż wpłacający, należy niezwłocznie o tym poinformować pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W internecie
- oficjalna strona zlotu: http://jamboree.sk/

phm. Alina Basak

WARTO ZAJRZEĆ

AKCJA 1% DLA ZHP